Tomelilla Golfklubb och hotell ligger mitt i den böljande österlenska naturen, i omedelbar anslutning till Tomelilla samhälle. Området är enastående vackert och från den högsta belägna punkten, där även klubbhuset ligger, är utsikten magnifik över banan. Här i Tomelilla har det sedan 1987 spelats golf. Sedan våren 2005 kan våra gäster bo bekvämt och lyxigt i vår hotellanläggning endast 35 meter till första tee!

På anläggningen finns även en utmanande 18-håls parkbana som hela tiden utvecklas och förbättras. På vår 9-håls korthålsbana, ritad av Christian Lundin, spelar vi golf, footgolf och Golfäventyret. Banan är en Pay&Play bana så alla är välkomna att testa sina färdigheter. Här finns även en supermodern inomhushall för golf, padel och bowls vilket gör Tomelilla Golf till en perfekt destination också för träningsläger och säsongsstart. I golfshopen finns både kläder (Puma), klubbor (Cobra) och annat som du behöver under din golfrunda.

Golfkrogen på Tomelilla Golf drivs av H&G:s Kök. Det är här du avnjuter stärkande frukostbufféer, välkomstdrinkar i baren och vinprovningar, lyxiga middagar och AW:s! Tillsammans med vår krögare och övrig personal kommer vi att göra allt för att ge dig en upplevelse som du kan tänka tillbaka på i framtiden.

Varmt välkommen!