Årets ”hemliga utflykt” äger rum den 30 maj
En golfdag till hemligt mål. I det otroligt billiga priset 850 kr/person ingår buss, greenfee, fika, lunch och prisbord. Det är begränsat antal , säkra din plats idag genom att anmäla dig via:
tomelillagkdamer@outlook.com  Anmälan senast 14 april. Observera att din anmälan är bindande!
Anmälningsavgiften betalas in på: BG 8313 – 742 626 740 (Sparbanken Skåne).
Sonja Andersson: 076-876 11 95 eller Therese Dykh: 072-718 02 15.

Tvådagars utflykt till Lydinge golfresort
1-2 september. Mer information om resan och anmälan kommer att skickas ut via mail till klubbens damer.

Utbytesgolf med grannklubbarna
Vi spelar golf för en reducerad greenfee. Vad som ingår i startavgiften (ej att blanda ihop med greenfee) är numera upp till varje klubb att bestämma, därför kan detta variera.
Klubbarna som ingår är Ystad, Österlen, Sjöbo, Romeleåsen och Abbekås. Datum och information hittar du på respektive klubbs hemsida eller på golf.se.

Ladies Cup
Damernas egna cup. Under åren har vi haft olika spelformer. Nyhet för i år är att vi kommer att ha två olika hcp-grupper och vi spelar återigen singel/matchspel. Anmälan och information kommer att finnas på anslagstavlan i damernas omklädningsrum. Lottningen sker som vanligt live.
Kontakt: Lisa Jönsson lisa.jonsson@rehabhuset.com el  070-2730614.

Tisdags golf
Varje tisdag när säsongen kommit igång kan du spela sällskapsgolf. Samling 08.10. Lottas på plats. Ingen föranmälan, bara att komma.

Sommartour/trivselgolf (onsdagar)
På onsdagar när vi har sommartour/trivselgolf kan du vilja vilket du önskar. Trivselgolf är utom tävlan. Sommartouren spelas över åtta omgångar, dina fyra bästa resultat räknas. Det finns två starttider att tillgå kl 13.00 eller kl 16.00. Nytt för i år är att vi också har ett vandringspris.

Avslutningen 29 september – save the date.
Vi spelar 18 hål med ”shotgun” start. Därefter knyter vi ihop årets säsong med prisutdelningar och andra trevligheter i klubbhuset.

Golf-loppis
Vi planerar för en golf-loppis. Mer info kommer.

Vårt kompletta tävlingsprogram hittar du här på klubbens hemsida under kommittéer, samt kommer det att finnas på anslagstavlan utanför damernas omklädningsrum.

Varmt välkommen till säsong 2024!
För damkommittén
Lisa Jönsson ordförande