Golf & Padelhallen öppen!

Äntligen kan vi börja använda hallen för padel och golfspel! Vi är otroligt glada över den positiva responsen vi fick på invigningen! Hallen är ett enormt lyft för anläggningen och en riktig tillgång för dig som medlem. Även om det inte är högsäsong för inomhusaktiviteter just nu är vi glada att vara igång och uppmanar er alla att ta en titt i hallen.

Fritt tillträde för alla medlemmar!

Fram till den 15 september har alla medlemmar fri tillgång till golfhallen, därefter är det endast fullvärdiga medlemmar kan nyttja den fritt. Givetvis kommer alla andra också att kunna nyttja golfhallen mot en dagsavgift.
För att komma in i hallen behöver man skaffa en tagg, den finns att köpa i kansliet. Du som redan har en tagg till klubbrummet kan använda samma men måste komma in till kansliet för att programmera om den.

Boka padel och golfsimulator

För att boka golfsimulatorn och padelbanorna måste du ladda ner vår bokningsapp, Playtomic, och registrera ett konto.

Öppningserbjudande

Ladda ditt Playtomickonto med 1000 kr och få 1500 kr att spela för! Gäller till den 11/7.
Är du dessutom kund i Sparbanken Skåne så får du 250 kr extra när du laddar ditt konto med 1000 kr! Detta gäller till den 31 oktober.

Kom in i kansliet uppe i klubbhuset så hjälper vi er att ladda kontot.

Publicerat: 2021-06-23 09:16 - Skrivet av Kristian Hägglund